ID486702785

Lean On (feat. MØ & DJ Snake) - Major Lazer、MØ、DJ Snake

烂香蕉话筒:

  • 虽然早就有翻译了,不过实在太喜欢这首洗脑歌,就玩一把中二翻译


  • 听了两个月还没腻味也是不能好了……




“Lean On”- Major Lazer



Do you recall, not long ago

可曾记得,尚新回忆
We would walk on the sidewalk

你我并行,人行道上
Innocent, remember?

天真单纯,印象褪否?
All we did was care for each other

所行之事,相互依仗

But the night was warm

幽幽黑夜,尚且存温
We were bold and young

你我二人,英勇无畏
All around the wind blows

狂风怒号,吼声肆扬
We would only hold on to let go

你我唯有,忍而随之


Blow a kiss, fire a gun

香吻翩飞,欲火烘烘
We need someone to lean on

倚仗之人,你我所需

Blow a kiss, fire a gun

香吻翩飞,欲火烘烘
All we need someone to lean on

倚仗之人,唯一所需

Blow a kiss, fire a gun

香吻翩飞,欲火烘烘
We need someone to lean on

倚仗之人,你我所需

Blow a kiss, fire a gun

香吻翩飞,欲火烘烘
All we need someone to lean on

倚仗之人,唯一所需


What will we do when we get old? 

年华逝去,何去何从
Will we walk down the same road? 

昔日小径,能否重现
Will you be there by my side?

其时的你,尚伴同行?
Standing strong as the waves roll over

屹然而立,待涛袭来


When the nights are long

长夜漫漫,相继而来
Longing for you to come home

翘首而待,盼你归来

All around the wind blows

狂风怒号,吼声肆扬
We would only hold on to let go

你我唯有,忍而随之


Blow a kiss, fire a gun

香吻翩飞,欲火烘烘
We need someone to lean on

倚仗之人,你我所需

Blow a kiss, fire a gun

香吻翩飞,欲火烘烘
All we need someone to lean on

倚仗之人,唯一所需

Blow a kiss, fire a gun

香吻翩飞,欲火烘烘
We need someone to lean on

倚仗之人,你我所需

Blow a kiss, fire a gun

香吻翩飞,欲火烘烘
All we need someone to lean on

倚仗之人,唯一所需


All we need someone to lean on

倚仗之人,唯一所需

All we need someone to lean on

倚仗之人,唯一所需

Lean on, lean on, lean on, lean on… 

依之,倚之,倾之,附之……

Blow a kiss, fire a gun

香吻翩飞,欲火烘烘
We need someone to lean on

倚仗之人,你我所需

Blow a kiss, fire a gun

香吻翩飞,欲火烘烘
All we need someone to lean on

倚仗之人,唯一所需

Blow a kiss, fire a gun

香吻翩飞,欲火烘烘
We need someone to lean on

倚仗之人,你我所需

Blow a kiss, fire a gun

香吻翩飞,欲火烘烘
All we need someone to lean on

倚仗之人,唯一所需



评论

热度(10)